منوي اصلی

لينکهاي سريع
موضوعات

آرشيو مطالب


لينکستان

اگر مي خواهيد با وبسايت ما تبادل لينک کنيد لينک ما را با نام " هواداران تیم استقلال تهران " قرار دهيد و در بخش تماس با ما و يا نظرات لينک خود را قرار دهيد.
قالب سبز سفارش قالب


تبليغات


عنایتی: دوست دارم فوتبالم را در استقلال تمام کنم


رضا عنایتی به خبرگزاری فارس، در مورد تساوی یک بر یک با مس کرمان گفت: بازی متعادلی بود. تلاش کردیم با پیروزی سهمیه آسیایی‌مان را قطعی کنیم که نشد. امیدوارم در دیدار آخر مقابل فجر سپاسی به این هدف برسیم.

وی در مورد اینکه فصل آینده هم در صبا می‌ماند یا نه‌، عنوان کرد: هیچ چیز مشخص نیست. هنوز یک بازی دیگر از لیگ باقی مانده و باید ببینیم شرایط چگونه است.


 

مهاجم 18 گله صبا در مورد این فصل اظهار داشت: سال پر فراز و نشیبی داشتیم زیرا تیم جوان و کم تجربه‌ای بودیم و برخی از بازی‌های حساس را از دست دادیم. به نظر من قهرمان واقعی لیگ تیم صبای قم است. بازیکنان جوان و با قراردادهای بسیار پایین داشتیم و با وجود این توانستیم نتایج بسیار خوبی بگیریم.

عنایتی در مورد جدایی احتمالی ویسی از صبای قم گفت: قرارداد او آخر فصل تمام می‌شود، ویسی یکی از مربیان با دانش است و هر تصمیمی می‌تواند بگیرد.

وی در مورد شایعه حضورش در استقلال گفت: به غیر از استقلال از 3-4 تیم دیگر پیشنهاد دارم اما همیشه گفتم پیشنهاد استقلال برایم یک پیشنهاد ویژه است. دوست دارم اتفاقی رخ دهد که باز هم به استقلال برگردم و فوتبالم را با این تیم تمام کنم.

عنایتی در مورد پیشنهاد نیم فصل استقلال تصریح کرد: در نیم فصل از استقلال پیشنهاد داشتم اما مسئولان صبا با جدایی‌ام موافقت نکردند. با این حال باید بگویم در 12-13 سالی که فوتبال حرفه‌ای بازی می‌کنم هیچ سالی به اندازه امسال که در صبای قم بودم آرامش نداشتم. از مردم خوب قم هم تشکر می‌کنم معلوم نیست در پایان فصل از این تیم جدا شوم یا نه اما اگر دیگر در صبا نباشم، خاطرات خوب صبای قم را هیچ وقت فراموش نمی‌کنم.

مهاجم پیشین استقلال در مورد اینکه شایعه بازگشت قلعه نویی به این تیم مطرح است، گفت: من با هیچ مربی‌ای در فوتبال مشکل ندارم. علت جدایی من از استقلال مدیریت باشگاه بود وگرنه من همواره برای مربیان که بزرگتر از من هستند، احترام قائل هستم و هیچ وقت با آنها مشکل نداشتم.

عنایتی در مورد اینکه احتمال دارددر این فصل آقای گل شود یا نه، گفت: یک فصل دیگر باقی است و من تمام تلاشم را خواهم کرد. تقدیر نوشته شده و ما وسیله هستیم. با این حال اگر آقای گل نشوم به هر کسی که این عنوان را بگیرد، تبریک می‌گویم.

مهاجم صبا در مورد ممنوعیت جذب دروازه‌بان خارجی گفت: در این مسئله دو بحث وجود دارد. اول اینکه اگر دروازه‌بانان خارجی بیایند ممکن است به دروازه‌بان‌های ایرانی بازی کمتر برسد و از این نظر لیگ ما ضربه می‌بیند. از سوی دیگر گفته می‌شود اگر دروازه‌بانان خارجی بیایند ممکن است برای دروازه‌بانان ایرانی ایجاد انگیزه بیشتری کند ولی من معتقدم اگر ورود دروازه‌بانان خارجی ممنوع باشد بهتر است زیرا در این فصل 3-4 دروازه بان جوان توانستند خودشان را در لیگ نشان دهند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع : <-PostCategory-> | نويسنده : استقلالی

بازديـد : مرتـبهتاريخ : پنج شنبه 18 خرداد 1391برچسب:, | ساعت : 11:4

آخرين مطالب ارسالي

تغییرات پیاپی در استقلال
بازديدقلعه‌نويي از کمپ اختصاصي آبي‌پوشان
دنیزلی در فکر خرید آندرانیک تیموریان
استقلال برنده بزرگ بود
عنایتی: دوست دارم فوتبالم را در استقلال تمام کنم
فتح‌الله‌زاده: از پرسپوليس وسپاهان جلوتر هستيم
اعضای کادر فنی استقلال انتخاب شدند
قلعه نویی با استقلال قرارداد بست
منوچهری استقلالی شد
عمران زاده هم تمدید کرد
میداوودی تمدید کرد
استقلال ستاره جذب می کند
بیوگرافی مجتبی جباری
رسولي نژاد: فتح‌الله‌زاده با قدرت به كارش ادامه مي‌دهد
تبریک فتح اله زاده به رحمتی
با 3 بازیکن بزرگ قرارداد می بندیم
تسلیت به فنونی زاده ها
نقل و انتقالات استقلال
واکنش قلعه‌نویی به سخنان مدیر عامل تراکتور سازی
کارت هواداری استقلال

درباره ما


آبی تر از آنیم که بی رنگ بمیریم*قرمز نشویم هرگز که با ننگ بمیریم


نويسندگان


لينک دوستان

خبرهای روز
تیم برتر
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هوادارن تیم استقلال تهران و آدرس esteghlalt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب سبز

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1